Drukuj

Możliwości diagnozy
* Diagnostyka sterownika
* Naprawa sterownika
* Aktualizacja oprogramowania w sterowniku
* Przeprogramowanie używanego ecu,
* Przepisywanie z jednego do drugiego sterownika
* Personalizacja używanego sterownika w drugim aucie

Typowe błędy uszkodzonego sterownika:

- Skrzynia systematycznie przechodzi w tryb awaryjny
- Rusza z trzeciego biegu jeżeli świeci się kontrolka „MIL”
- Szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
- Najczęściej zapisującym się błędem w komputerze jest kod błędu:
0896 – niedopuszczalny zakres regulacji CVT
0793 – sygnał rpm z komponentu Y3/9b4 CVT wtórny czujnik rpm nie jest dostępny.
0722 – sygnał obrotów z komponentu Y3/9b5 CVT czujnik rpm output nie jest dostępny.
0730 – przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne.
1634 – Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony
2722 – Niedopuszczalne załączenie "bieg wsteczny" wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów "N" była załączona.

Do wykonania usługi w niektórych przypadkach wymagany jest samochód.

b_200_150_16777215_0___images_stories_egs_mercedes.png